صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به پایان اسفند ١٤٠٠ بانک صادرات ایران تصویب شد

با حضور اکثریت صاحبان سهام در مجمع عمومی

صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به پایان اسفند ١٤٠٠ بانک صادرات ایران تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صادرات ایران در روز پنج‌شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ همزمان به صورت حضوری و برخط (آنلاین)، برگزار و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان اسفند ١٤٠٠ با حضور دارندگان اکثریت سهام مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی گروه مالی سپهر صادرات به نقل از بانک صادرات ایران، در این مجمع که با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد به عنوان نماینده دولت، نماینده سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران بانک و سهامداران محترم در محل هتل المپیک و به صورت حضوری و برخط (آنلاین) برگزار شد، پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره به مجمع و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان اسفند ١٤٠٠ شرکت بانک صادرات ایران (سهامی عام) مورد تایید بیش از ۶۵ درصد سهامداران قرار گرفت.

در این مجمع سازمان حسابرسی به مدت یک سال به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک تعیین شد. همچنین روزنامه‌های کثیرالانتشار اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های رسمی برای درج آگهی‌های مربوط به بانک برگزیده شدند.

 انتخاب اعضای جدید هیئت‌ مدیره، از دیگر دستورات این مجمع بود که با رای اکثریت سهامداران، محمدرضا حسین‌زاده و محسن سیفی کفشگری به عنوان اعضای جدید هیئت‌ مدیره بانک صادرات ایران انتخاب شدند.