نشست بزرگداشت موفقیت های لیزینگ بانک صادرات
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۷

نشست بزرگداشت موفقیت های لیزینگ بانک صادرات

با حضور مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات ؛نشست بزرگداشت موفقیت های لیزینگ بانک صادرات برگزار شد و در رابطه با تشریح عملکرد سال گذشته و برنامه های سال آینده شرکت گفت و گو شد.

 به گزارش روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با حضور در مراسم بزرگداشت موفقیت های یک سال اخیر شرکت واسپاری سپهر صادرات ضمن تشکر از تلاش ، برنامه ریزی و هدف گذاری تیم هیئت مدیره، مدیران و تمامی پرسنل شرکت بیان داشت:  امروز شاهد موفقیت های روز افزون در حوزه کسب و کار لیزینگ بانک صادرات هستیم. بررسی عملکرد یک سال گذشته شرکت واسپاری سپهر صادرات نشان می دهد این شرکت در‌ مسیر رشد و تعالی همه جانبه قرار گرفته و بر خلاف گذشته گروه مالی سپهر به این فرزند رشید خود می بالد و قطعا بیش از گذشته از آن حمایت خواهد کرد.
وکیلی با اشاره به برخی از موفقیت های یک سال اخیر شرکت واسپاری سپهر صادرات گفت: کاهش قابل توجه مطالبات معوق، افزایش سود عملیاتی و افزایش سرمایه شرکت دست آوردهای بزرگی است که نشان از همت همه جانبه مدیریت و پرسنل شرکت دارد و این موفقیت ها پلی برای توسعه بازار و هدف گذاری بزرگتر برای سال آینده خواهد بود.
حامد کارگرسامانی مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات نیز در این مراسم ضمن تشریح فعالیتها و دست آوردهای بزرگ یک سال اخیر شرکت گفت: امروز روز تولد دوباره شرکت محسوب می شود و ما مفتخریم اعلام کنیم با تلاش تمامی مدیران و پرسنل و با حمایت های گروه مالی سپهر صادرات و بانک صادرات امروز توانستیم رکود سود عملیاتی، کاهش قابل توجه مطالبات معوق و از همه مهمتر افزایش سرمایه شرکت را به ثبت برسانیم و با توان مضاعف به سمت اولین شدن در صنعت لیزینگ کشور حرکت کنیم.
سامانی همچنین به توسعه خدمات شرکت در سال آینده اشاره و خاطر نشان کرد: شرکت واسپاری سپهر صادرات با تمام توان و امکانات مالی موجود ضمن افزایش خدمات به مشتریان گرامی، در سال آینده به سمت اهداف بزرگتر و ماندگارتر گام برخواهد داشت.
در این مراسم همچنین دکتر ابراهیمی رییس هیئت مدیره شرکت واسپاری سپهر صادرات ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت گروه مالی سپهرصادرات ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در یک سال گذشته گفت: به جرات می توان گفت فضای آرام، پر نشاط و پویای کنونی در شرکت بی سابقه بوده و با ترکیب تجربه، تخصص و همکاری همه جانبه ای که اکنون در شرکت وجود دارد قطعا چشم انداز روشنی پیش رو خواهیم داشت.

نظر بدهید
capcha