برگزاری جلسات بودجه سال مالی 1403 شرکت‌های فرعی گروه مالی سپهر صادرات
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۰

برگزاری جلسات بودجه سال مالی 1403 شرکت‌های فرعی گروه مالی سپهر صادرات

به گزارش روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات، در راستای تدوین برنامه و بودجه سال مالی شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و در جهت برنامه ریزی این شرکت به منظور پاسخگویی به سهامداران عمده و خرد و نیز سایر ذینفعان و نهادهای نظارتی، مدیر عامل محترم گروه مالی با حضور معاونین، اقدام به برگزاری جلسات بودجه سال مالی 1403 شرکت های فرعی نمود.

در این راستا معاون امور شرکتهای گروه مالی سپهر صادرات جناب آقای دکتر حامد عین افشار تشریح کرد :

باتوجه به سال مالی منتهی به آذر ماه، بررسی تخصصی و تصویب بودجه های شرکتهای زیرمجموعه از اوایل آبان ماه تا اوایل آذر ماه صورت می پذیرد.

دکتر حامد عین افشار در ادامه خاطر نشان کرد، با اینکه تعداد شرکتهای تابعه از لحاظ کمی تعداد اندکی میباشند، اما اعداد و ارقام و تأثیر هر یک بر بودجه نهایی گروه مالی سپهر صادرات بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار می باشند. لذا یکی از سیاست هایی که طی سالهای اخیر در گروه مالی سپهر صادرات همواره دنبال شده است چالش برانگیز بودن اهداف بودجه با لحاظ واقعیت های منطبق بر صنعت هر یک از شرکتها می باشد. بدین ترتیب میتوان برآورد مناسبی هم از میزان کارایی مدیران و ابتکارات آنها بعمل آورد.

وی در ادامه اشاره کرد، از دیگر مواردی که همواره در بررسی بودجه شرکتها مد نظر قرار میگیرد میتوان به پایداری سود و کیفیت سود اشاره نمود که به دقت این موارد یک به یک بررسی شده و مورد اهتمام کارشناسان قرار داده شده است. با عنایت به اینکه بودجه سال جاری گروه مالی نسبت به سال مالی گذشته با بیش از 40 درصد رشد پیش بینی گردیده است سعی داریم تا در بودجه سال مالی 1403 نیز حدالامکان همین عدد را تکرار و مبنای کار خود قرار دهیم، البته ذکر این نکته ضروریست که بودجه سال جاری با احتساب عرضه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نظر گرفته شده است و تکرار این بودجه در سال آتی بدون پذیرش شرکت جدید در بورس خود میتواند نشان از پایداری، استمرار و کیفیت سود در گروه مالی سپهر صادرات باشد چرا که معتقدیم گروه مالی سپهر صادرات بعنوان بازوی قدرتمند بانک صادرات و یکی از بزرگترین شرکتها در حوزه سرمایه گذاری وظیفه دارد تا در حد بضاعت خود حداکثر بهره وری و عملکرد مطلوب را از خود نشان دهد.

نظر بدهید
capcha