حمایت تمام قد وسپهر از شرکت فناوری های  نوین سروش سپهر برای کسب جایگاه برتر در سرمایه گذاری دانش بنیان
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۲

در دیدار مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با مدیران و کارکنان شرکت فناوری های نوین سروش سپهر بیان شد:

حمایت تمام قد وسپهر از شرکت فناوری های نوین سروش سپهر برای کسب جایگاه برتر در سرمایه گذاری دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی گروه مالی سپهر صادرات، بیست و نهم آبان 1402،  به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت فناوری های نوین سروش سپهر دکتر جواد وکیلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، با بازدید از شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر از نزدیک در جریان امور جاری و اقدامات این شرکت قرار گرفت. در پایان این بازدید طی جلسه ای که با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت فناوری‌های سروش سپهر برپاشد مدیرعامل گروه مالی با اشاره به لزوم تلاش مداوم در پیشبرد ماموریت‌ها در هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر گفت: افق اندیشه ملت ایران همانی است که بارها توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است و ما نباید به کمتر از آن در حوزه‌های مختلف قانع شویم. بر این اساس وظیفه داریم بستر آینده‌ای را بسازیم که نسل‌های کشور به پیشرفت حداکثری و شاخص‌های الگوی اسلامی ایرانی دست پیدا کنند، همانگونه که ما امروز متاثر از رفتار نسل‌های گذشته هستیم و به تلاش‌های دانشمندان و صنعتگران و هنرمندان ایرانی می‌بالیم.

همچنین ایشان تدوین و پایبندی به نقشه راهبردی را در بخش های مختلف حائز اهمیت دانست و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی با سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های دانش بنیان در جهت حل مشکلات، باعث ارتقا توانمندی و رونق در کشور خواهد شد و این یک اصل مهم برای پیشرفت ایران است.

 وی همچنین ادامه داد که نگاه ما به حوزه دانش بنیان یک نگاه فانتزی و زینتی در سبد سرمایه گذاری نیست بلکه به ارزش افزوده حوزه دانش بنیان و فناوری اعتقاد داریم و سرمایه گذاری دانش بنیان را تضمینی برای برتری در کسب و کار میدانیم. شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات حمایت تمام قد خود را از شرکت فناوری‌های نوین سروش سپهر همچنان ادامه خواهد داد.

در پایان این بازدید بعد از جمعبندی صحبت های مطرح شده، به مناسبت یک سالگی شرکت فناوری های نوین سروش سپهر، دکتر جواد وکیلی فرا رسیدن سالگرد تاسیس شرکت را به تمامی پرسنل تبریک گفته و برایشان آرزوی سربلندی و موفقیت های بیشتر در ادامه مسیر خود داشت.

نظر بدهید
capcha